Marcin Krupa: Jak Katowice stają się marką

Na mecze chętnie przyjeżdżają fani z Polski i różnych zakątków świata. Dzięki takim wydarzeniom zyskujemy wszyscy: miasto, mieszkańcy, przedsiębiorcy – mówi Marcin Krupa, prezydent Katowic.

Publikacja: 15.01.2023 23:06

Marcin Krupa: Jak Katowice stają się marką

Foto: facebook – krupamarcinpl

Był pan w środę na meczu otwarcia mistrzostw świata piłkarzy ręcznych w katowickim Spodku, gdzie Polska zmierzyła się z Francją?

Mecz otwarcia był wspaniałym widowiskiem sportowym. Dobra gra naszej reprezentacji z mistrzem olimpijskim podczas otwarcia pozwala wierzyć, że czeka na nas sporo sportowych emocji. I za każdym razem zaskakują mnie kibice: drużyny grające w Spodku mogą liczyć na wyjątkowy doping! Zresztą stąd sformułowanie, że Spodek odlatuje.

Pozostało 93% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Okiem samorządowca
Marcin Krupa: Zrealizowaliśmy ponad 95 proc. „zielonych” obietnic z poprzedniej kampanii
Okiem samorządowca
Agata Wojda: Cieszę się, że obecny rząd rozmawia z samorządami
Okiem samorządowca
Piotr Grzymowicz: Powrót tramwajów do Olsztyna to bardzo znaczący sukces
Okiem samorządowca
Rafał Bruski, prezydent Bydgoszczy: Ten rząd traktuje samorządy po partnersku
Okiem samorządowca
Wojciech Szczurek, prezydent Gdyni: To była najtrudniejsza kadencja